Italian Coffee Heritage
Madaniyat, san’at va go‘zallik barcha bizning qahva retseptlarimizning asosiy tarkibiy qismlaridir. Yuqori darajadagi estetika, hunarmandchilik nou-xaulari va benuqson mehnat axloqi, shuningdek, har bir qahva turi uchun maxsus tanlangan sekin qovurish — bularning barchasi finjonda mukammallikni kafolatlaydi.
bazzara coffe blue flower ITALIYADA ISHLAB CHIQARILGAN
«National Geographic» jurnali Badzarani “mashhur qahva shahri Triyesta” vakillari qatorida qayd etadi, Forbes Italia esa 2021 yilda Badzarani Italiyaning 100 ta eng yaxshi oziq-ovqat mahsulotlari va ichimliklar ishlab chiqaruvchilari ro’yxatiga kiritgan. Bugungi kunda Badzara ijtimoiy-foydali kompaniya (Benefit Company) maqomiga ega va sifatli qahva madaniyatini rivojlantirgan holda o’z aralashmalarini o’ttiz mamlakatga eksport qiladi.
Badzara brendi bilan ishlash Italiya turmush usuli qadrlanishi va rivojlantirilishini anglatadi: bu hozirgi zamon sharoitlarida alohida his etish, hayotdan zavqlanish mahoratidan iborat. Badzara har bir aralashmasi puxta ish yakuni hisoblanadi va har bir yutumda qahvani qadrlovchilarga Italiya turmush tarzining eng yaxshi ifodasini tuhfa qiladi.
AXLOQ
Oldimizga qo‘yilgan ijtimoiy va ekologik vazifalarga erishish uchun, biz kompaniyamizning axloq, ijtimoiy mas'uliyat va oshkoralik masalalarini xodimlarni xizmat attestatsiyasidan o‘tkazish, ishlab chiqarishning atrof-muhitga ta'sirini baholash va manfaatdor tomonlarning ishtirokini o‘rganish orqali audit qilamiz.
ESTETIKA
Badzaraning estetikaga bo‘lgan e’tibori brendning o‘ziga xosligini ta’minlaydi va qahvaxonlarga unutilmas yoqimli taassurotlar yaratishga yordam beradi.
MUKAMOLLIKGA SOG'LIK
Bizning insonlarimizning talanti va tajribasi biznesdagi muvaffaqiyatning kalitidir. Qattiq ko‘nikmalar va ishga bo‘lgan ishtiyoq bu muvaffaqiyatning asosiy tarkibiy qismlaridir.
BARQAROR RIVOJLANISH
Badzara kompaniyasi yangi nizom qabul qildi, unga ko‘ra rasmiy ravishda jamiyat va atrof-muhitga ijobiy ta’sir ko‘rsatish majburiyatini zimmasiga oldi.
BMTning 2030-yilgacha bo‘lgan barqaror rivojlanish kun tartibining asosiy tamoyillaridan ilhomlangan holda, biz hozirgi imkoniyatlarimizga mos keladigan asosiy faoliyat sohalarini aniqladik va ularni barcha darajalarda biznes-modelimizga integratsiya qildik.
PLANETA UCHUN QAHVA
Atrof-muhitga g‘amxo‘rlik: qayta tiklanadigan manbalardan energiyadan maksimal foydalanish, chiqindilarni kamaytirish va energiya samaradorligini oshirish. Biz aylanuvchi iqtisodiyot tamoyillarini ilgari suramiz va tabiatga hurmat bilan munosabatda bo‘lamiz.
ODAMLAR UCHUN QAHVA
Insonlarga ijobiy ta'sir: ijobiy va inklyuziv ish muhitini yaratish. Biz xodimlarimizning ish sifati va jamoaviylik hissini oshirish uchun ularning imkoniyatlari, ko‘nikmalari, ta’limi, xavfsizligi va qulay mehnatini rivojlantirishni qo‘llab-quvvatlaymiz.
FAROVONLIK UCHUN QAHVA
Barqaror innovatsion amaliyotlar va jarayonlarni rivojlantirish: mijozlar, xodimlar, yetkazib beruvchilar va aksiyadorlar farovonligiga hissa qo‘shishga mas’uliyatni o‘z bo‘ynimizga olamiz, yuqori sifatli, xavfsiz va ekologik mahsulotlar va xizmatlarni taklif qilamiz.
HAMKORLIK UCHUN QAHVA
Manfaatdor tomonlar bilan hamkorlik va sinergiya: biz barqaror rivojlanish, qahva madaniy merosi va uning foydali xususiyatlari tamoyillarini ilgari suramiz va manfaatdor tomonlar bilan strategik, o‘zaro foydali masalalar bo‘yicha hamkorlik qilamiz.
Bizning aralashmalarimiz
Italiyada ishlab chiqarilgan – sifat va dizayn Badzara mahsulotlarining o‘ziga xos xususiyatlari hisoblanadi.
Bizning monosortalarimiz
Braziliya sariq bourbon / Kolumbiya Supremo / Kosta-Rika SHB / Salvador SHG / Efiopiya Sidamo / Gvatemala SHB / Hindiston Monsun Malabar / Yamayka Blue Mountain / Keniya AA / Nikaragua Matagalpa / Papua Yangi Gvineya / Santo Domingo AA